8/28/2013

Anioł



Autor:Cliff McNish


W wieku ośmiu lat Freye Harrison odwiedza anioł.Od tego czasu dziewczyna  popada w straszną obsesję.Nie je ,nie pije tylko czeka aż anioł wróci.I tak sześć lat.Nie pomagają pobyty w klinikach ani rozmowy ze specjalistami.W końcu wsparcie ojca sprawia, że  Freya wraca do normalnego życia.Zmienia szkołę i próbuje zacząć od nowa.Powoli wkręca się w nowe towarzystwo,do czasu.W wieku czternastu lat ponownie odwiedza ją mroczny przybysz z innego świata.Lecz to nie ten sam anioł który sześć lat temu odwiedził ją w pokoju.










Ostatnio strasznie mnie wzięło na książki o Aniołach.Tę powieść znalazłam całkiem przypadkowo w bibliotece i zdecydowałam się ją wypożyczyć.Wcale nie żałuję.Zawsze trudno idzie mi pisanie recenzji.Nie mogę napisać np.Ciekawie było kiedy..... albo nie podobało mi się gdy...Więc powiem krótko książka jest bardzo,bardzo ciekawa i każdy moment mi się podobał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz